Please wait...

Software voor bedrijfsartsen, arbodiensten, artsenorganisaties of bedrijven met een interne arbodienst. Maak snel en overzichtelijk digitale vragenlijsten die in diverse Arbo trajecten uitgezet worden.

Zo heeft u meer tijd om te doen waar het u echt om gaat.

Voordelen van REPORT-IT

Voor de Bedrijfsarts

Met de REPORT-IT module wordt rapporteren een stuk eenvoudiger. Aan de hand van templates maakt u snel en effectief rapportages, maar ook op maat gemaakte rapporten nemen wij op in de module. Interessant detail: deze functionaliteit werkt ook voor het “triageren” van gegevens.

Als Arbodienst & Artsenorganisatie

Maak snel en makkelijk rapportages met daarin de hoeveelheid facturen, omzet, bezettingspercentage per arts of locatie en ook inzicht in de hoeveelheid geannuleerde afspraken. U rapporteert en bewaart alles direct in de applicatie.

Voor de Interne Arbodienst

Met REPORT-IT maken artsen hun verslagen direct in de applicatie. Deze worden worden opgeslagen in onze beveiligde module of in uw eigen database. Alle informatie en dossiers van uw werknemers zijn centraal bereikbaar.

Kort samengevat

zowel standaard als eigen vragenlijsten

alle dossiers centraal

slimme vragenlijsten
mogelijk

scheiding medische en niet-medische gegevens

voldoet aan Arbo Wet- en Regelgeving

Wilt u ook een goed rapport?

Productinformatie

Al snel werd ons duidelijk dat taken die een bedrijfsarts uitvoert voor, tijdens en na een consult, makkelijker worden uitgevoerd en vastgelegd aan de hand van een workflow. Daarop zijn we de REPORT-IT module gaan ontwikkelen . Deze module faciliteert het verzamelen van zowel (wettelijk noodzakelijke)  rapporten als eigen vragenlijsten, die u opslaat in een medewerkersdossier. Rapporten worden samengesteld aan de hand van diverse standaard UWV formaten, maar ook op basis van uw eigen wensen. In deze module is ook het triageren van gegevens mogelijk.

Omdat niet alleen bedrijfsartsen het medewerkersdossier aanvullen, maar bijv.  ook verzuimmanagers en/of werkgevers, hebben wij de keuze gemaakt om een splitsing te maken tussen medische en niet-medische dossiergegevens. Het uiteindelijke resultaat is een centraal medewerkersdossier, dat voldoet aan de Arbo wet- en regelgeving en de vereiste (technische) beveiligingseisen. De software voorziet in het gecontroleerd autoriseren van toegankelijkheid van gegevens door middel van rollen, rechten en logging.

De applicatie heeft een uitgebreide back-office functionaliteit en vervangt papieren dossierstukken.

Heeft u interesse?