Alleen wanneer je bereid bent dingen anders te gaan doen, ga je het beter doen.
– Paul Kanbier, Directeur Compasity –
Please wait...
Alleen wanneer je bereid bent dingen anders te gaan doen, ga je het beter doen.
– Paul Kanbier, Directeur Compasity –
Ik kwam in 2010 in de wereld van preventie en verzuim terecht, toen ik een maatwerk agendatool ontwikkelde voor een arbodienst en een artsenorganisatie. Dit maakte het inplannen van hun afspraken een stuk makkelijker. Na drie jaar zag ik de kans om hierin vernieuwingen door te voeren en zo de software nog beter te maken. In overleg heb ik dan de rechten op de software overgenomen en ben ik het product zelf gaan vermarkten.
Zo werd preventie- en verzuimsoftware mijn ding. Ik zag enorme kansen in de markt zag liggen en had ook de ambitie om aan een eigen product te bouwen. Een geweldige uitdaging! Want hoe gebruik je technologie om een gaaf en innovatief product in de markt te zetten? Er gaan zaken meespelen als lifecycle en product management. En wanneer je product dan volwassener wordt en meer klanten het gaan gebruiken, groeien die dagelijkse uitdagingen gewoon mee.
Bij onze software is het uitgangspunt dat we voor elke klant vanuit dezelfde code base opleveren. Zo garanderen we het onderhoud en de doorontwikkeling. De Oracle technologie en infrastructuur stellen ons ook in staat de diverse functies van het pakket los te leveren. Zo hebben we klanten die bijvoorbeeld enkel de agendatool of het medisch portaal gebruiken.
Zelf heb ik een achtergrond in business intelligence, data analytics en big data. Nu wij meer klanten hebben die veel data vastleggen, zie ik ook daar weer nieuwe mogelijkheden. Klantspecifieke informatie zetten we op een gegeven moment om naar geanonimiseerde branche brede informatie. Zo worden we een echt kennisplatform dat meerwaarde levert aan de klant.
Fout: Contact formulier niet gevonden.
Het allerbelangrijkste bij het werven van klanten? De klant moet bij je passen. Dat klinkt als een open deur, maar het is essentieel voor een succesvolle samenwerking. Bij ons moet een klant zich willen openstellen voor meedenkers. Je koopt bij ons geen systeem ‘over de toonbank’, je krijgt een oplossing op maat voor jouw bedrijf.
Alleen wanneer je bereid bent dingen anders te gaan doen, doe je het beter. Uiteindelijk is ons hoogste doel waarde toevoegen voor onze klant. En dat realiseer je alleen door onze software optimaal te gebruiken.