Niet alleen in onze software zijn we anders, maar ook in de manier waarop we met onze klanten samenwerken.
– Romke Oosterink, Klantcoach Compasity –
Please wait...
Niet alleen in onze software zijn we anders, maar ook in de manier waarop we met onze klanten samenwerken.
– Romke Oosterink, Klantcoach Compasity –
Fout: Contact formulier niet gevonden.
Bij Compasity kiezen we er bewust voor om met een klantcoach te werken. Waarom we dit doen?
Om te beginnen bouwen wij flexibele verzuimsoftware waar heel veel mee kan. En hoewel de software volledig gestandaardiseerd is, gebeurt de inrichting ervan vaak op maat van de klant. Want optimaal gebruik van de software, daar zorgt onze klantcoach voor.
Daarnaast horen we nog weleens dat arbodiensten ontevreden zijn over hun softwareleverancier. Ze voelen zich niet begrepen, ervaren een gebrekkige communicatie. Wij willen zo weinig mogelijk afstand tussen leverancier en klant.
En ook na de implementatie blijft hij het vaste aanspreekpunt voor onze klanten.
Dat willen wij dus allemaal met onze klantcoach bereiken.