Please wait...

De toekomst van PLANIT? Nòg sneller en efficiënter plannen.

  • 0

Inmiddels zijn we met Compasity al meer dan vijf jaar actief als softwareleverancier voor grotere en kleinere arbodiensten. Dat is allemaal begonnen toen onze directeur Paul Kanbier werd gevraagd om een maatwerk agendatool voor het efficiënter plannen van afspraken te ontwikkelen voor een arbodienst en een artsenorganisatie. Deze tool hebben we op de markt gebracht onder de naam PLANIT.

Uiteraard hebben we PLANIT de afgelopen jaren onderhouden en doorontwikkeld, maar nu is het tijd voor een grote nieuwe release. Om te beginnen zien we in de markt de behoefte aan intelligente planning software voor artsen toenemen. Maar ook technisch gezien wordt er steeds meer mogelijk. Met deze release houden we al het goede van PLANIT, maar zetten we grote stappen op het gebied van de user interface, gebruiksvriendelijkheid en integratie.

Wat is PLANIT?

Voor het geval je PLANIT nog niet kent: deze software zorgt voor direct contact tussen arts, bedrijf en werknemer. Als een werknemer naar de bedrijfsarts moet voor een keuring of consult, maak je als verzuimmanager of planner direct een afspraak in de agenda van de bedrijfsarts. PLANIT zoekt onmiddellijk de beste optie bij het ingediende verzoek. Zo help je werknemers snel en effectief verder en de beschikbaarheid van de bedrijfsarts wordt optimaal benut.

Gebruiksgemak

Een van de veranderingen die direct zichtbaar zal zijn, is de look & feel: die wordt grafisch veel strakker. Voor de gebruikers werkt dit een stuk intuïtiever: met ‘drag and drop’ kan een afspraak op de juiste plek in de agenda worden gesleept. De ingebouwde intelligentie van PLANIT geeft aan of dat mogelijk is of niet, en voorkomt dat je dubbele afspraken worden ingepland.

Grafisch planbord en rapportages

Met het grafische planbord ondersteunt een planner meerdere artsen en plant afspraken optimaal in. Mocht een arts onverhoopt ziek worden, dan worden afspraken snel verzet naar een andere arts. Door de uitgebreide rapportagemogelijkheden wordt in een oogopslag duidelijk waar een arts zit, maar ook waar de ‘gaten’ zitten in zijn of haar agenda zodat die kunnen worden opgevuld met nieuwe afspraken.

Nieuw: de chatbot

In de nieuwe versie van PLANIT komt ook een chatbot functie die je binnen jouw website kan integreren. In een pop-up op de website plant een bezoeker zelf via de chat een afspraak in PLANIT in. Hiermee vermindert de werkdruk van de planner en plant de klant zonder wachttijden z’n afspraak in.

Integraties en koppelingen

We willen de nieuwe versie zo toegankelijk mogelijk maken, je moet er overal mee kunnen werken. Daarom koppelen we onder andere met Outlook en Google en is de software ook mobiel goed toegankelijk. Met ons product CONNECTIT verzorgen wij koppelingen tussen PLANIT en boekhoudpakketten zoals Exact, Twinfield en King voor de financiële afhandeling.

Performance

Het laatste belangrijke punt: alsmaar meer klanten maken gebruik van PLANIT. Om de prestaties en performance van de software mee te laten groeien, gaan we ‘onder de motorkap’ over op een nieuwe, meer schaalbare variant van de Oracle cloud.

Wil je meer weten over de mogelijkheden en voordelen van PLANIT? Laten we iets inplannen!

Ben je benieuwd naar de rest van ons aanbod? Ontdek het hier.

 

Leave a Comments

 

Your email is safe with us.
*
*